سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج

 

 

بیگشو با انتشار عکسی جدید از تمریناتش برای شکیل اونیل باز هم رجزخونی کرد.

 

 

میزان رضایت از ان ایکس تی این هفته 61 درصد بود.

 

 

حال استین اریس دو به بهبودی کامل هست.

مسئولین در حال تدارک مسابقه او مقابل نویل برای رسل 33 هستند.

 

 

همراهی کارملا با السورت فعلا استوری خاصی ندارد و ممکن هست این گروه منحل شود.

 

 

نیس هم دچار مصدومیت شده و منتظر نظر پزشکان برای ادامه کارش هست

 

 

در دارک مچ اسمکدان راولی مقابل هاوکینز برنده شد

 

 

ایتامی گفت تا قبل از رسل 33 به مسابقات برمیگردد

 

 

کمپانی از حد محصولات پوشیدنی خارج شد و حالا برای گروه نیو دی قصد ارائه بستنی را دارد.

راجب این بخش یک نظر سنجی انجام داد و 75 درصد مردم از این بستنی استقبال کردند

 

 

اریک روون که از ماه دسامبر از شوها دور بوده گفت:

فرموشم نکنید من دارم برای بازگشت تمرین میکنم

 

 

دلریو مهمان یک  مراسم در بخش ام ام ای در نیو یورک بود.


نظرات شما عزیزان:

willowspeaks
ساعت16:02---22 بهمن 1395
داداش ببخشید اما واقعا پول لازمم پولو بریزی ممنون میشم
بعد یه چیز توپ برات دارم کلی کلی حال می کنیییییی حتما بعد بیاشتیبانی
پاسخ: کی هستی؟
پاسخ:من یه سوالی راجبش دارم
پاسخ: پولت اماده هست اما امشب نیومدی تا حلش کنیم.بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ جمعه 22 بهمن 1395برچسب:, توسط شایان

اسلایدر